Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

woensdag 23 april 2014

Een opkikkertje

Hoi allemaal,
Hier nog een kaartje die ik afgelopen paasdagen heb gemaakt, voor iemand die echt een opkikkertje kan gebruiken.
Het DP is van Action het stempeltje is van Marianne Design, ingekleurd met Faber Castell potloden de tekst "Voor jou" heb ik met een calligrafeerpen er in geschreven en de vlinderrand komt bij Boekenvoordeel weg, binnen in de kaart heb ik andere stempels gebruikt van MD.
Welkom Corrie op mijn blog. Ik hoop dat jullie het weer een mooi kaartje vinden en ben benieuwd naar jullie reacties.

5 opmerkingen:

  1. Leuke (op)kikker kaart.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Grietje,
    Wat een leuke opkikker kaart, de stempel van de kikker is zo leuk..mooie tekst ook in de binnenkant, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke en mooie opkikkerkaart Grietje, ik vind hem top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou als je daar niet van opkikkert Heel mooi.
    leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een lief opkikkertje, daar kikkert iedereen van op.
    Leuk gemaakt Grietje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen