Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

donderdag 29 januari 2015

Gefeliciteerd, birthday boy

Hoi allemaal,

Daar was ik dan eindelijk weer eens... M'n baan is helaas niks geworden. Ze vonden dat ik niet genoeg doorvroeg en zeiden dat ik geluk had dat ik de goede antwoorden gaf en goed doorverbond, ze hadden daarmee niet het vertrouwen in mij om mij door te laten gaan... Dus weer op zoek naar werk...

Dit weekend ondanks de prestatie druk toch een kaartje weten te maken. Het is een jongenskaart geworden met stempels van Marianne Design, waarmee ik een soort 3D effect heb gemaakt. De stempels heb ik ingekleurd met Faber Castell.
De kleuren staan er niet zo mooi op, maar wat wil je ook met dit donkere weer. 
Het papier komt van een blok van de Boekenvoordeel. 
De blokjes en sterren komen van een blok bij de Lidl vandaan.
Ik heb het kaartje gemaakt naar aanleiding van een sketch van Cheerfull sketches, maar zie nu dat ik te laat ben met het kaartje. Maar dit was dus de sketch.
Dan wil ik m'n kaartje toch mee laten doen bij:

Ik ben benieuwd naar jullie reacties en wens iederen nog een fijne dag!


20 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje hoor.
    Jammer van je baan.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jammer van je baan.
    Maar je kaartje is prachtig!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat je de baan niet hebt, maar een leuke kaart heb je wel zeker.
    Prachtig gemaakt Grietje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi vrolijk kaartje Grietje.

    jammer van je baan.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en natuurlijk

      Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

      Groetjes Karin DT coördinator

      Verwijderen
  5. Leuk vrolijk kaartje!
    Jammer van je baan.
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is jammer dat je je baantje weer kwijt bent, Grietje.
    Leuk kaartje heb je gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief mooi kaartje Grietje, top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij krijgt zeker een baan!
    Volhouden is het advies!
    Ik maak het mee met mijn kids....de volhouder wint!
    In jezelf geloven !
    Je kaart is weer super leuk!
    Geniet van deze hobby!
    Geeft mij in ieder geval altijd een goed gevoel om iets te maken.
    Lekker even wat anders!
    Groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Feestelijk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jammer van je baan Grietje. Maar je bent wel weer een ervaring rijker.Hop naar de volgende baan.Je kaartje is een schatje.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card! Thank you for joining our challenge at Scrapbook Stamps Society Challenge Blog! Good Luck!
    Eleonora DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jammer van de baan Grietje...
    Je kaartje is leuk

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Grietje
    wat jammer voor je, dat het niks geworden is met je baan, balen zeg..
    Je hebt een leuke kaart gemaakt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart, Grietje. De sketch heb je prachtig verwerkt op je kaart.
    Jammer dat de baan niks geworden is. Veel succes met het vinden van een baan. Valt niet mee Hé.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ach wat een tegenvaller Grietje, heel veel succes met het opnieuw zoeken maar de aanhouder wint hoor!!
    Je kaart is een lieve leukerd!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel mooi kaartje jammer van je baan ik wens je veel succes bij het zoeken groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat jammer van je baan! En nu weer op zoek dus.
    Je kaartje is erg leuk geworden. De sketch is zo goed te herkennen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Grietje,

    Jammer dat het niet gelukt is met je baan, Grietje.. Vind het een beetje zwakke reden van Bela om je daarop af te wijzen.Je hebt amper de tijd gehad, om je te bewijzen. Zoiets moet groeien.

    Maar goed je kaartje is leuk en vrolijk geworden..

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen