Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

woensdag 25 oktober 2017

Quick and easy

Hoi allemaal, hi everybody,

Vandaag begint een nieuwe challenge op Sunny Day Crafting # 58 Q = for Quick and easy. En dit is mijn snelle en gemakkelijke kaart:

Today starts a new challenge over at Sunny Day Crafting #58 Q = for Quick and easy. And here's my quick and easy card:


En dit is echt een snelle kaart.
De basis is een witte vensterkaart waar ik met Versamark 
op gestempeld heb met de tekststempel van Scrapberry's. toen heb ik er
Shine pigment poeder over heen gekwast en tada je krijg dit 
prachtige resultaat. 
De paardebloem aan de binnenkant heb ik op dezelfde manier gedaan.
Deze heb ik gemat op een stukje paars cardstock.
Nog het sterkte sentiment erop en klaar is deze kaart.

Met dit kaartje wil ik graag medoen bij:

Come on over and join the fun in our weekly challenges and don't forget to check out what the other DT members made to inspire you.





11 opmerkingen:

  1. Cute card! I love the purple and cut out window.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful and elegant card!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.Good luck and hope to see you again.Gr.Kaija Dt-member

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely card and thanks for sharing at our ANYTHING GOES WITH FLOWERS challenge at Addicted to Stamps, hope to see you again next challenge..♥
    {aNNie}DT Addicted To Stamps Challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super cute!!! Thank you for joining us at Cardz 4 Guyz, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie elegante kaart en niet te zien dat je het zo snel hebt gemaakt. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Grietje. Heel mooi!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your card is very pretty! Thank you so much for sharing it with us at Cardz 4 Guyz! Cyndi, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooi gemaakt, mooie stempel.......dankjewel voor je deelname bij The Crafty Addicts.
    groetjes Ine DT
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. An amazing card! It's doesn't look so simple at all. It's elegant.

    Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards,
    Rijacki

    TTCRD DT
    Rijacki's Workshop
    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A great card - thanks for joining us at Cardz 4 Guyz.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi Grietje
    Bedankt voor het meedoen bij
    {ScrapbookStampSociety DT Member}
    Succes en hopelijk tot de volgende keer..

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen