Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zaterdag 27 januari 2018

Een bloemetje voor jou

Hoi allemaal,

Vandaag begint een nieuwe challenge bij Crafty Friends challenge #76 - Anything goes alles mag en onze sponsor is Toadstool Printables Ik heb de digi Little girl with big poppies gebruikt.


De digi heb ik ingekleurd met Faber Castel Polychromos.
Het DP is van Marianne Design. De Cirkelmal is ook van Marianne Design evenals de Friese tekst in blomke (een bloemetje)
De randmal is van Joy!Crafts
De sketch die ik heb gebruikt is van Anreda
Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Fijne zaterdag! Als jullie me zoeken ik ben in mijn knutselkamer!


7 opmerkingen:

  1. leuk kaartje is het zo geworden
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sketch, je hebt een mooie kaart gemaakt,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je gemaakt! Zo lief en de kleuren zijn zo mooi. De sketch staat ook op mijn lijstje. Gelukkig heb ik nog even!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige digi, en een erg leuke kaart.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een ontzettend lief kaartje, en zo mooi van kleur.
    Leuk dat je meedoet bij Kleuren met Potloden.
    DT Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. love your card design - thanks for playing along at Addicted to Stamps and More

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke kaart, wat heb je de klaprozen mooi fragiel gekleurd! grt, Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen