Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

dinsdag 9 januari 2018

Hugs & Kisses

Hoi allemaal,

Hartelijk dank voor de leuke berichtjes op mijn vorige kaartje ik lees ze met veel plezier. Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik heb gemaakt nav de workshop van Daisy Martens op de Noor!Design facebook pagina. Zo'n leuk modelletje! (Al zeg ik het zelf)
En dit is het resultaat:
Het dp is van La vie est belle - Lavender van Noor!Design. 
De mallen zijn ook van Noor!Design. 
De bloemen heb ik met Memento bewerkt.
En op de achtergrond nog een lint van Kimya.

Wat ik vooral mooi vind aan dit kaartje behalve het model is het papier, ik ben helemaal fan van paarse kleuren 

Met dit kaartje doe ik graag mee bij:

Morgen ben ik er al vroeg weer met een kaartje! Dus tot morgen!




6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk model is dit, ik had het patroontje ook opgeslagen en even gekeken hoe deze kaart in elkaar zit, je hebt er iets moois van gemaakt,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a lovely creation! Thank you so much for joining us for our latest challenge at Let's Craft and Create. Cheryl W, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous layering. An unusual and welcome entry for LCC. Anne W Lets Craft and Create DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sweet, thanks for sharing with us at cccb!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K. Hoe kan het nou dat ik deze gemist heb??
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So lovely, with so many pretty details! Thank you so much for joining us for our latest challenge at Let's Craft and Create. Cheryl W, DT

    BeantwoordenVerwijderen