Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zaterdag 31 maart 2018

Lekker wandelen

Hoi allemaal,

Daar was ik weer en dit keer met een opgepimpt schrijfblokje (al zie je daar niet veel van op de foto), want er begint vandaag een nieuwe challenge bij Creatalicious Challenges #36 - anything goes/option friends. Onze sponsor is dit keer The Paper Shelter en ik heb A summer walk  gebruikt.


Ik heb de digi in gekleurd met m'n Faber Castell polychromos.
en het uitgesneden met de ovalen mal van Marianne Design. 
Dat is toch wel een van m'n favoriete mallen.
Het papier is zo mooi met die rozentak aan de zijkant, alleen weet ik niet
van wie het is, aangezien ik het heb gekregen van een vriendin, gewoon 
een paar vellen want ze was aan het opruimen.
Ik heb er verder geen versiering meer opgedaan, aangezien het een schrijfblokje
is en de top niet te zwaar moet worden.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Ik ga vandaag van 10 tot 15 uur oefenen met het projectkoor.
Want morgen bij zonsopgang willen we wat moois ten gehore brengen.
Dan na het oefenen even bij de Devo langs voor de Demo van de nieuwe voorjaarslijn van
Studio Light. 's avonds nog op verjaardagsvisite en dan is deze dag alweer voorbij.

Fijne dag allemaal!



5 opmerkingen:

  1. Leuke digi op dit blokje !
    Ziet er leuk uit !

    grts Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt het schrijfblokje heel mooi opgepimpt.
    Fijne Paasdagen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk gepimpt notitoeboekje! Heel mooi gedaan. Gaaf morgen met het projectkoor iets ten gehore brengen op 1e Paasdagen bij zonsopgang! Wuauw wat bijzonder.
    Was het leuk en leerzaam bij Devo?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen