Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

woensdag 6 december 2017

W is voor water

Hoi allemaal,

Vandaag begint er een nieuwe leuke challenge bij Sunny Day Crafting #64 W is for water. Ik heb er een kaartje voor mijn buurmeisje van gemaakt die vorige week haar zwemdiploma heeft gehaald.


Ik heb een stempeltje van Marianne Design 
ingekleurd met Faber Castell.
Het DP is van een blokje van de Wibra.
De "b" is van de letter stans van Joy!Crafts
en diploma komt van een stickervel.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Fijne dag nog allemaal!



3 opmerkingen:

  1. Fantastic image,great coloring and awesome card design..thank you for joining us at DIGI CHOOSDAY CHALLENGE this week,hope to see you again
    Željka DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So sweet !! A wonderful creation !! Its. gorgeous!!
    Thank you so much for entering our ATG challenge at
    Through The Craft Room Door
    this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Cicci
    DT member at TTCRD
    Cicci With The Pen {Welcome to follow my blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Too cute, thank you for sharing it with us at Digi Choosday crafty hugs Julia xx

    BeantwoordenVerwijderen