Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

woensdag 14 maart 2018

Kat

Hoi allemaal,

Welkom aan mijn nieuwe volgers. Zo haal ik de honderd wel ;). Ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren. En bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaartjes. Ik lees ze met veel plezier.
Vandaag begint een nieuwe challenge bij Sunny Day Crafting #11 K = for Kitten. Eigenlijk is het dan voor kittens maar aangezien ik geen plaatje daarvan had heb ik gewoon kat genomen en dat is ook goed. En hier is mijn voorbeeld kaartje met de sketch van De Egel.


Ik heb hem lekker vrolijk gehouden, het papier is van een blok van Boekenvoordeel
De Hoera stans en de kattepootjes zijn van Marianne Design.
het gras van Amy Design en de bloemetjes van Joy!Crafts.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:


Fijne woensdag allemaal,




9 opmerkingen:

  1. Mooie kaart in vrolijke kleuren!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi vrolijke zonnige kaart heb je met onze sketch gemaakt. Dank je voor het meedoen bij de Egel.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Grietje . Een mooi plaatje. groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke vrolijke kleurtjes heb je gebruikt. Ik heb deze sketch inmiddels al veel voorbij zien komen en er vandaag zelf ook mee aan de slag gegaan.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A beautiful page. I love the colours and that is a gorgeous kitty :-)
    Thank you for coming along to play at SUYP Cats Challenges.
    Hugz
    IKE x

    My Challenge Blog
    My Shop
    My Blog
    FB Fan Page
    Cat Lovers Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart heb je met de sketch gemaakt!
    Fijn dat je meedoet met de challenge bij De Egel.
    Groetjes Marja DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie uitwerking van de schets !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen